المنت یک رشته سیم با ظرفیت و مقاومت بالا می باشد که جریان الکتریکی بسیاری را تحمل می کنند. جنس این المنت ها از نیکل و یا کرومیوم می باشد که هرکدام ویژگی ، قدرت و توان های متفاوتی با یکدیگر دارند. بیشتر المنت ها از ترکیب ۸۰% نیکل و ۲۰% کرومیوم ساخته می شوند.نیکل و کرومیوم از مقاومت های بالایی برخوردار می باشند و هنگام تولید گرما برای پیشگیری از شکستن ، سوختن و یا اکسید شدن قسمت های داخلی ، لایه ای چسبنده از اکسید کروم ایجاد می نماید.این المنت ها گرمایی با توان های مقاومتی مختلفی در بازار عرضه می شوند که هرکدام کرکرد بسیار متفاوتی با دیگری دارند و افراد برای این که بتوانند یک محیط را گرم نگه دارند از این وسیله استفاده می نمایند.همانگونه که میدانید این محصول یکی از پرکاربردترین وسیله ها در صنعت هستند که در دنیای امروز ، در تنوع های مختلف و گوناگونی تولید و در خط های تولید و دستگاه های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. گروه شهاب المنت تولید کننده و نیز عرضه کننده انواع المنت صعنتی مفتخر است که محصولات باکفیت بالا و تولید داخلی را در اختیار شما قرار می دهد.

خرید المنت در تهران

ساخت المنت در تهران

المنت فلنج دار و المنت میله ای نوع اسپانیایی ، ایرانی ، ترک و ایتالیایی به دلیل راحتی فرم دهی و ایمنی در مصرف و نیز قیمت مناسب یکی از پرمصرف ترین نوع المنت ها می باشند. شهاب المنت در طراحی ، تولید و فروش انواع مختلف المنت در تهران و سایر شهرستان ها جهت مصرف های مختلف صنعتی ، خانگی و تجاری فعالیت دارد و کلیه محصولات خود را با مناسب ترین قیمت و نیز کیفیت بسیار بالا در اختیار شما عزیزان قرار می دهد.

خرید المنت در تهران

خرید المنت در تهران و انواع مختلف آنها

  • خرید المنت نواری در تهران

هنگامی که میخواهید المنت نواری را تهیه نمائید ابتدا بایستی اطلاعات کافی را در مورد این محصول داشته باشید. نام دیگر این المنت ها کامپوننتی می باشد که دارای سطح بیشتری نسبت به مابقی المنت ها دارند و به علت داشتن سطح زیاد می توانند در انتقال گرما و حرارت عملکرد بسیار خوبی داشته باشند و کاربردهای متفاوتی در صنعت دارند. جنس این مدل از المنت ها از اکسید منیزیوم می باشد و درما را تا ۲۶۰ درجه افزایش میدهد و بهترین گزینه برای گرم کردن سطح های کوچک می باشد. با تهیه این محصول از شهاب المنت کیفیت جنس خود را تضمین کنید.این شرکت در حیطه تولید المنت نواری تجربه کافی را دارا می باشد. لازم نیست که حتما برای خرید المنت در تهران حضور داشته باشید ، میتوانید این محصول را به صورت آنلاین نیز سفارش دهد.

  • خرید المنت فنری در تهران

انتخاب و تهیه محصول باکیفیت باعث بیشتر شدن طول عمر المنت خواهد شد همچنین تعداد دفعات خرید المنت را کاهش می دهد ، شهاب المنت با سال ها سابقه در زمینه تولید انواع المنت ، محصولی با کیفیت همراه با قیمت مناسب را برای شما عرضه می کند. این مدل از المنت ها در ابعاد و توان های مختلف و گوناگونی مانند ۲۵۰ ، ۵۰۰  و ۷۵۰ وات تولید و در بازار عرضه می شوند. تفاوت ما بین این سه عدد در طول فنر می باشد و بنابر کارایی که از محصول دارید میتوانید اندازه مناسب را انتخاب و تهیه نمائید. المنت های نواری از جنس نیکل و شکل فنری دارد که میتواند دمای بسیار زیادی را تولید کند. این سیم ها شامل مقاومت الکتریکی می باشند و بر روی خود افت ولتاژ می اندازند و منجر به سرخی و حرارت زیاد می شوند.این محصولات به دلیل شکلی فنری ، حالت کشسانی دارند و میتوانند حدود ۳ برابر بزرگتر از خودشان باشند.

  • خرید المنت میله ای در تهران

تهیه و خرید المنت میله ای در تهران یکی از مهمترین دغدغه در زمینه اقتصاد و صنعت می باشد. این مدل از محصولات از آلیاژکروم نیکل و نیز عایق دی اکسید سیلسیوم ساخته می شود که کاربرد های مختلفی در صنایع دارند. برای خرید المنت در تهران می توانید به راحتی با کارشناسان شهاب المنت در تماس باشید تا بهترین المنت را در اختیار داشته باشید.

  • خرید المنت حرارتی صفحه ای در تهران

المنت های حرارتی صفحه ای به علت تولید گرمای زیاد در کوتاه ترین زمان طرفداران بسیاری پیدا کرده است و کاربرد های زیادی دارد و از خصوصیت آنها میتوان به طول عمر بالایشان اشاره کرد.شهاب المنت با سال ها سابقه در فروش انواع المنت در تهران توانسته است با کیفیت بالای محصولات خود اعتماد بسیاری از افراد را جلب خود کند.

  • خرید المنت حرارتی در تهران

المنت های حرارتی به صورت میله ای ، شیشه ای ، رشته ای ، سرامیکی و.. تولید و عرضه می شوند که هرکدام در ابعاد های مختلفی به فروش میرسد که هم در صنعت و هم در محصولات خانگی مورد استفاده قرار می گیرد.برای خرید المنت در تهران تنها کافی است با کارشناسان شهاب المنت در تماس باشید تا با شرح نیاز و مصرف خود بتوانید بهترین محصول را انتخاب و تهیه نمائید.

  • خرید المنت سیمی در تهران

المنت های سیمی از رشته های نازکی شکل گرفته اند که امکان دارد از آلیاژکروم آلومل و یا نیکل کروم ساخته شوند که هرکدام از این خصوصیت و ویژگی های خودشان را دارند. طول عمر هر دو جنس بالا می باشد منتها کروم آلومل دو الی چهار برابر طول عمر بالاتری نسبت به نیکل کروم دارد،بنابراین بایستی بنابر نیاز خود محصول مورد نظر خود را تهیه کنید.

  • خرید المنت متری در تهران

المنت های متری به صورت رشته های نازک به فروش میرسند که کاربردهای بسیار زیادی در حیطه گرمایش دارند و در مصرف های مختلفی مانند گرمایش از کف مورد استفاده قرار می گیرند که از آلیاژ کروم و نیکل ساخته می شوند. برای خرید المنت در تهران تنها کافی است با کارشناسان شهاب المنت در تماس باشید تا اطلاعات کافی را در اختیار شما قرار دهند. لازم به ذکر است که میتوانید سفارش خود را به صورت آنلاین نیز ثبت نمائید.

 

خرید المنت در تهران

خرید المنت در تهران

چنانچه قصد خرید المنت در تهران را دارید با واحد فروش گروه شهاب المنت تماس حاصل فرمائید و سفارش خود را ثبت نمائید.

خدمات های ارائه شده شهاب المنت

  • خدمات پس از فروش

محصولات این شرکت همگی شامل گارانتی می باشند که با پرسنل های متخصص در این زمینه در کمک رسانی به مشتری های محترم در راستای هدف های توسعه و نیز بهینه سازی لوازم صنعتی آماده هرگونه ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد.

  • تولید کننده

ساخت انواع مختلف المنت های صنعتی و خانگی – المنت های میله ای – المنت های حرارتی – ترموکوپل ها – المنت های یخچالی – المنت های سیمی – نسوزها و…

  • توزیع کننده

توزیع انواع المنت های میله ای ، ترموکوپل ها ، نسوز ها و… با کیفیت بسیار بالا و قیمت مناسب برای مشتریان عزیز در سراسر ایران