المنت صنعتی استخری و کاربرد آن

المنت صنعتی استخری همانطور که از اسمش پیداست در استخر و گرم کردن جکوزی مورد استفاده قرار می گیرد. استفاده از استخر و جکوزی این روزها بسیار پر طرفدار است.

اما استخر داران و صاحبان مجموعه های ورزشی برای گرم کردن محیط و آب استخر از چه چیزی باید استفاده کنند؟

دمای آب مناسب برای استخر حدود ۲۸ درجه و برای جکوزی حدود ۴۲ درجه می باشد. حفظ دمای آب در این محدوده ضروری است.

زیرا بیشتر دما باعث تبخیر بیشتر آب شده و دمای کمتر نیز برای استفاده کنندگان مطلوب نخواهد بود. زیرا یکی از لازمه های استخر بالا بودن دمای آب برای افزایش جریان خون در بدن است.

بنابراین نقش المنت استخری مهم است و باید هنگام خرید و نصب آن دقت شود تا نسبت به ابعاد استخر المنت مناسبی نصب گردد.

ساختار المنت صنعتی استخری

المنت صنعتی استخری یک نوع تجهیز الکتریکی است که از جنس های مختلفی از جمله کروم، مس، شیشه، آلومینیوم، و استیل ساخته می شود.

اندازه و ابعاد المنت های استخری نسبت به اندازه استخر متغیر است. این نوع المنت از برق سه فاز یا تک فاز استفاده کرده و انرژی الکتریکی را به انرژی گرمایی تبدیل می کند.

المنت های استخری عموما به صورت سیم پیچ هستند که بدنه و سیم پیچ هیج اتصال الکتریکی به یکدیگر ندارند. در اصل، این المنت ها با مقاومت الکتریکی در برابر جریان برق گرما تولید می کنند که در نهایت منجر به گرم شدن آب استخر می شود.

شرکت شهاب المنت قادر به تولید انواع المنت های استخری با ابعاد و اندازه های متعدد می باشد. بسته به نیاز شما و ابعاد استخر مورد نظر می توانید المنت استخری مناسب برای آن را از طریق این موسسه سفارش و تهیه کنید.

شهاب المنت با سابقه سال ها کار در حوزه ساخت و فروش المنت می تواند راهنمای مناسبی در انتخاب المنت مناسب برای شما باشد.

مزایای استفاده از المنت صنعتی استخری

از اصلی ترین مزایای المنت صنعتی استخری در شهاب المنت می توانیم به کم مصرف و مقرون به صرفه بودن المنت های استخری اشاره کنیم. این مزیت اهمیت بالایی دارد زیرا هزینه های مصرفی را کاهش می دهد.

علاوه بر استخر می توان در پرورش ماهی نیز از آنها بهره برد. المنت صنعتی هم در استخر های رو باز و بسته کاربرد دارد.

این نوع المنت ها نسبت به سایر روش های گرمایشی از ایمنی بیشتری برخوردار بوده و کمتر با مشکل روبرو می شوند.

حمل و نصب آنها در استخر بسیار آسان بوده و کار پیچیده ای ندارد. کافی است فقط یک نفر برق کار آن را به محل تعیین شده به سادگی نصب کند. المنت های صنعتی استخری هیچ صدایی تولید نمی کند،

کاملا بدون صدا می باشند و از این رو موجب آلودگی صدا در محیط استخر نمی گردند. از این رو، این نوع المنت ها جایگزینی مناسب برای موتور خانه های قدیمی می باشند.

برای سفارش و خرید المنت استخری مورد نیاز خود همین حالا با شهاب المنت تماس گرفته و با متخصصین ما برای خرید المنتی مناسب مشاوره کنید.