بهتر است بدانید که المنت یک رشته سیم نیمه هادی،به همراه مقاومت است که از خصوصیت های آن میتوان به تحمل جریان الکتریکی بالا و داغ شوندگی اشاره نمود. برای مثال در حالتی که جریان الکتریکی زیادی در یک سیم نازک به شکل المنت صورت بگیرد ، سیم در عرض چند صدم ثانیه ذوب می شود ، اما المنت ها این ویژگی را ندارند و میتوانند جریان بسیار زیادی را تحمل کنند بدون این که اتفاقی برایشان رخ بدهد. جنس اصلی این محصول ها از نیکل و نیکروم می باشد و حاوی توان و یا قدرت های مختلف می باشد. بیشتر استفاده المنت ها در بخاری برقی ، آبگرمکن برقی ، سماور برقی ، چای ساز و اتوبخار است و المنت های کوچکتر نیز در سشوار مورد استفاده قرار می گیرند. جریان الکتریسیته از طریق المنت با مقاومت الکتریکی روبه رو می شود و در آخر منجر به گرم شدن می شود. چنانچه به دنبال خرید المنت ارزان قیمت هستید، میتوانید با کارشناسان شهاب المنت درتماس باشید و تا بهترین قیمت ممکن را دراختیار شما قرار دهند.

خرید المنت ارزان

عامل هایی که در کارکرد المنت ها تاثیر گذار هستند

  1. جریان
  2. ولتاژ
  3. نوع مواد سازنده
  4. مقدار دمای عملیاتی
  5. قطر و طول المنت و…

اما لازم به ذکر می باشد که عوامل دیگری هم وجود دارند که بر روی برخی از المنت ها مورد استفاده قرار می گیرند.

کاربردهای المنت در صنعت

به هیچ عنوان نمیتوان از سیم المنت به تنهایی استفاده کرد زیرا احتمال برق گرفتگی وجود دارد و انتقال دما هم کند تر شکل می گیرد که باعث شکستگی سیم المنت می شود. سیم های المنت را با توجه به نوع استفاده ای که دارند درون روکش های عایق شده قرار می دهند که باعث میشود انتقال دهی دما به شکل بهتر صورت بگیرد همچنین اتصال الکتریکی را به صفر برساند.

خرید المنت ارزان

خرید انواع المنت ارزان به همراه کاربردی که دارند

  • المنت میله ای

این مدل از المنت ها یکی از پر استفاده ترین نوع بین سایر المنت ها هستند، و درسایز و اندازه های گوناگونی تهیه ، تولید و در بازار عرضه می شوند . شما میتوانید بنابر احتیاجی که از محصول دارید ، بهترین مدل را تهیه کنید.این المنت ها از روکش هایی مثل مس ، استیل ، تیتانیوم ساخته می شوند.

  • المنت فشنگی

المنت های فشنگی قطر های متغییری دارند ، همچنین در صنایع های گوناگونی مورد استفاده قرار می گیرند. از ویژگی های این مدل از المنت ها میتوان به قابل کنترل بودن آن ها  از طریق ترموکوپل های مختلف و استفاده در فضاهای فشرده اشاره کرد.المنت فشنگی بیشتر در صنایع آزمایشگاهی ، پلاستیک ، تجهیزات پزشکی و.. مورد استفاده قرار می گیرند. برای اطلاعات بیشتر و خرید المنت ارزان قیمت  با کارشناسان ما در شهاب المنت تماس حاصل فرمائید.

  • المنت تسمه ای

المنت های تسمه ای با نام های کمربندی و یا حلقه ای نیز شناخته می شود که در مدل های مختلف با پوشش های الکترو گالوانیزه و استیل تهیه ، تولید و در بازارعرضه می شوند که برای انتقال دادن حرارت مورد استفاده قرار می گیرند و بیشتر کاربردی که دارند در صنایع ذوب آهن و تزریق آلومینیوم ، تزریق پلاستیک ، صنایع تولید و.. می باشد

  • المنت سرامیکی

از عایق های الکتریکی سرامیکی در ساخت المنت سرامیکی استفاده می شود که بیشتر به شکل حلقه ای در بازار عرضه می شوند

  • المنت کویل

این محصولات به علت انعطاف پذیری بالا و کار کردن در دمای بالای ۷۰۰ درجه سانتی گراد ، نسبت به سایر المنت ها کاربرد زیادتری دارند ؛ همچنین در دو مدل ترموکوپل دار و بدون ترموکوپل نیز ساخته می شوند

  • المنت شیشه ای

المنت های شیشه ای از گاز هالوژن پر می شوند و میتوانند دما را تا ۲۶۰۰ درجه سانتی گراد افزایش بدهند و بیشتر کاربردی که دارند در آزمایش های تحقیقی در تغییر شکل های گرمایی و نیز صنایع گرمایش می باشد.

خرید المنت ارزان

چنانچه قصد خرید المنت ارزان قیمت را دارید با کارشناسان ما در شهاب المنت تماس حاصل فرمائید تا مناسب ترین قیمت را در اختیار شما قرار بدهند.

خدمات های ارائه شده شهاب المنت

  • خدمات پس از فروش

محصولات این شرکت شامل گارانتی هستند که با پرسنل های متخصص در این حیطه در کمک رسانی به مشتری های محترم در راستای هدف های توسعه و نیز بهینه سازی لوازم صنعتی آماده هرگونه ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد.

  • تولید کننده

ساخت انواع المنت های صنعتی و خانگی – المنت های میله ای – المنت های حرارتی – ترموکوپل ها – المنت های یخچالی – المنت های سیمی – نسوزها و…

  • توزیع کننده

توزیع انواع المنت های میله ای ، ترموکوپل ها ، نسوز ها و… با کیفیت بسیار بالا و قیمت مناسب برای مشتریان عزیز در سراسر ایران